четвер, 9 вересня 2021 р.

 Невеличка промова про мою професію

Мене цікавить така професія як Стомотолог.

На мою думку, це дуже гарна професія, яка мені дуже імпонує. Я збираюся вступати в Національний медичний університет імені О. О. Богомольца.

http://nmuofficial.com/ Це посилання на офіційний сайт університету, в який я збираюся вступати.

А це саме як виглядає зараз цей університет:

Обрано ректора НМУ ім. О.О. Богомольця_MG_9724 | Національний медичний університет імені О.О.БогомольцяЕкс-ректорка медвишу Богомольця Катерина Амосова: "Я звільнена 5 місяців.  Сильно можу когось залякати?" | Українська правда _ЖиттяОбговорення стосовно призупинення навчального процесу в НМУ  ім.О.О.Богомольця - NYCUkraineТак виглядає герб університету.

Я знайшов дуже хороший сайт, який  пояснює наскільки важливою вона в суспільстві вважається. Розповідається в ньому про знання і навички, важливі якості, особливості цієї професії.

https://timestudent.ru/russia/professii-vuzy/medicina-i-zdravooxranenie/vrach-stomatolog

Найбільш відомі програми: Gendex, Trophy. Друга група програм - системи для роботи з дентальними відеокамерами. До таких програм відносяться: Vem Image, Acu Cam, Vista Cam, Telecam DMD. Електронний документообіг модернізує обмін інформацією всередині стоматологічної клініки. Це інформаційні процеси, які застосовують в стоматології.

А це Лодзький медичний університет, який знаходиться у Польщі, де я б хотів вчитися за кордоном:https://albioneducation.com/ua/medical-university-of-lodz-polsha/

Лодзький медичний університет🎓 


2 коментарі:

  1. Стоматолог це дуже цікава та відповідальная професія, думаю вона личитиме Вам в майбутньому. Мені дуже сподобався Ваш допис, та сподіваюсь, що Ви зможете вступити до бажаного вишу та отримати професію мрії.

    ВідповістиВидалити
  2. Чудовий вибір! Ця професія, як на мене, завжди була та буде потрібною. Бажаю тобі сил та натхнення, адже ця професія потребує багато знань та праці.

    ВідповістиВидалити